Jubileum!

Fem

I dag feirer bloggen fem år. Jeg gir meg selv en virtuell rose og en klapp på ryggen. Men først og fremst vil jeg takke dere som leser bloggpostene mine. Det er ikke så ofte dere kommenterer, men jeg ser jo av statistikkene at mange er innom hver dag. Det oppmuntrer meg til å fortsette. Så tusen takk, alle sammen og hver og en!

16 responses to “Jubileum!

  1. Gresk mat er noe av det beste som finnes; så jeg håper du fortsetter å blogge🙂

    • Hei, og takk for kommentaren🙂 Jeg har ikke tenkt å gi meg ennå… Jeg har vel blogget om de fleste av de vanligste rettene, (utenom blekksprut, som jeg ikke liker, og endel typiske greske kaker, som jeg synes blir for søte), men det er fremdeles masse god mat og gode oppskrifter å videreformidle.

  2. Grattis! Jag är dålig på grekisk mat hemma, kör mina briam, fetaosträtter och fylld aubergine. Men jag tröstar mig med att eftersom jag är i Grekland så ofta så äter jag MYCKET god grekisk mat tillräckligt ofta ändå.

  3. Britt- Helen Johnsen

    Gratulerer med 5 år. Jeg er en av dem som er innom, men som ikke har lagt igjen komentar før nå. Håper det blir 5 år til. Jeg og min mann elsker gresk mat, og jeg har prøvd et par av oppskriftene dine. Vi kom akkurat fra et to ukers opphold på Kreta, og lengter jo bare ned igjen! Et av høydepunktene i matveien var en fjellrestaurant hvor vi spiste lam som hadde kokt tre timer i olivenolje, gosh det var godt! Så stå på! Vi gleder oss til hver oppskrift!
    Mvh Britt- Helen

  4. Gratulerer. Alltid interessant når nye innlegg kommer. Har brukt noen oppskrifter, sist nå da min datter fylte 35 og ønsket «Gresk Mat»🙂
    mvh
    Rosita

  5. GRATTIS 😀
    Alltid lika kul att få nya oppskrifter att pröva av deg. Sist uke bakte jag gigantes i ovn.
    Mums !!

  6. Ny følger av bloggen din fra i dag (fant den via en link på Facebook) – gleder meg til jeg får tid til å se gjennom alle oppskriftene. Vi drar til Naxos hver sommer (siden 1999) og må selvsagt ha litt gresk mat her hjemme mellom turene. Bor også i Stavanger, så greit å vite at hvis du får tak i de forskjellige ingrediensene så gjør jeg det også😉

    • Så kjekt å få hilsen fra Stavanger!
      Det er jo endel greske oppskrifter jeg må sløyfe å skrive om, fordi jeg ikke finner ingrediensene. Taramasalata, for eksempel, i Hellas kjøper jeg en bestemt rogn på boks som utgangspunkt, har ikke sett det hjemme. Men ellers finner jeg det meste jeg trenger på Helgø Meny på Tastasenteret🙂

  7. Takk for at du deler dine oppskrifter med oss her ute🙂
    Finner mye inspirasjon i bloggen din så jeg håper du vil holde på lenge ennå.

  8. Hei ☺
    Har ikke sett bloggen din før i dag, merkelig nok.
    Den er jo helt super! Vi elsker gresk mat, så har bokmerket ørten av oppskriftene. Yum. Vann i munnen både jeg og mannen.
    Har du flere oppskrifter med storfe? Det er.en rett vi har så lyst på, men ikke husker navnet på..😔 Kan det være kleftiko m/okse heller? Ligner iallefall.

    Takk for flotte oppskrifter – håper du fortsetter ☺ Ha en fin helg ☺😊

    • Hei🙂
      Tusen takk for kjempekjekk melding!
      Det er mange oppskrifter med storfe på bloggen. Skriver du okse i søkefeltet i venstre marg får du dem opp. Kleftiko kan fint lages med oksekjøtt, faktisk foretrekker jeg det (ikke si det til grekerne). Hvis du ikke finner den oppskriften du leter etter, så gi meg flere opplysninger om den, så skal jeg nok finne den.
      En riktig god helg til deg også!

Legg igjen en kommentar

