Mitt Hellas i januar

Joda, det kan både regne og blåse. Men på solskinnsdager, som det er mange av, er Hellas smilende grønt og vakkert nå midtvinters – iallfall i Argolida, det området jeg har leilighet i, Her er noen januarbilder, alle tatt i Argolida.

Jan6 Jan5 Jan1 Jan4 Jan2 Naf7 Jan3

 

5 responses to “Mitt Hellas i januar

  1. Ser bara deilig ut. Du er heldig som har lägenhet på så fin plass !!

  2. Väldigt fint. Hoppas du kan vara där långa perioder.

  3. Tusen takk, Carin og Monica! Argolida _er_ virkelig en vakker krok av Hellas, og Hellas er jo, som vi vet, stappfull av slike vakre steder!

  4. Åh så fine bilder! Eg har bare vært der en gang, men kan likevel kjenne «lufta» når eg lukker augene! Takk for denne bloggen! 🙂

Legg igjen en kommentar

