Den andre matbloggen min

image

Hurtigmiddag er navnet på den nye matbloggen min. Babyen er ikke engang en måned gammel, så for tiden bruker jeg litt mer tid på den enn på Gresk mat-bloggen. Det vil jevne seg ut etter en stund.

Hurtigmiddag er middager for de dagene du egentlig ikke gidder lage middag, men heller ikke vil ty til ferdigmat eller fast food. Hurtigmiddag er også for deg som sier du gjerne vil, men ikke har tid til å lage mat fra bunnen av. For deg som ikke gidder å løpe fra butikk til butikk for å finne sære ingredienser, eller har kastet deg over en eller annen trendy diett. Hurtigmiddag er for deg som vil ha kjapp middag uten meterlange ingredienslister og luksuriøse råvarer, og som vil spise noenlunde sunt de fleste dagene, men ikke er fanatisk.

Jeg håper du titter innom Hurtigmiddag, og blir fristet!

 

2 responses to “Den andre matbloggen min

  1. Hej Metethe. Har du blitt mor??
    Takk igjen for passande lækre oppskrifter i sommarvarmen. I dag puttrar den en egen vri på stifado. Kjøkkenet duftar gott av kanel. Gleder meg 😊 god helg!!

Legg igjen en kommentar

